hagyma 2011.03.11. 20:38

Igy jöttem ki

 

 

Itt állok, a lábam mellett ez a baszott nagy hátizsák. Különleges boltból vettem a Dobó utcában, Egerben.
 Az eladó sem hitte el, ezt én, ott és akkor ilyen arccal megveszem.
De lepergettem neki a húszezret, mert nekem kellett.
Megyek amerikába.
És most itt állok.
De ezt már mondtam.
Útlevélvizsgálatnak vagyok alávetve. Semmiség lenne az egész, de nem vagyok benne biztos, köröznek-e már , még, vagy egyáltalán.
Anyám a kordonon kivül figyel.
 Sorra kerülök.
- Szerinted ki nyeri az EB-t?
Közben lapozgatja az útlevelemet, oda és vissza, valamit ütöget a computerbe, világitja,
nagyon fontos a poziciója láthatóan.
- Szerintem a franciák.
- Ja, én is úgy gondolom. Jó utat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezzel megvolnánk, irány a frankfurti gép, egy utolsó mosoly anyámnak, meg egy nagy levegő.
Szerintem kint vagyok magyarorszagról. Nagy megkönnyebbülés, három napot már voltam fogdán, nem szeretnék börtönben is ülni.
Végre felszáll a frankfurti, irány Frankfurt!
Az út felejthetően rövid, eszek valamit, iszok valamit, és szállunk is le.
Irány a chicagoi gép.
Itt, nekem meglepetésre, már amerikaik vannak, úgy érzem magam mint ősember a Duna Plazaban, egy szót nem tudok angolul, viszont gond semmi, a vizumom tökéletes, az útlevelem perfekt, bomba és élelmiszer nincs a zsákomban.
Irány Chicago!
Mit lehet irni egy Frankfurt-Chicagorol? Hát, kevesebbet, mint egy frankfurt- shalke 04-ről, ami köztudomasulag 1-1 általában.
Szóval alvással és pisiléssel telik, néha valami sör és szendvicsféleség bevitele félálomban előfordul, de az alvás dominál.
 
  
Aztán leszállunk, EU-nak, amerikaiaknak külön kapu, nekem , magyarnak külön,
félre is hivnak egy irodába.
Az egészból annyit értek, hogy nekem nagyon nagy dolgokat kell felmutassak, ha be akarok jutni az országba.
Mondom, megy a gépem 1 óra múlva Miamiba, ahol vár a nagynéném.
Ez igy nem teljesen igaz, bár a környéken lakik, totálisan szarik a terveimre.
A pasi kitartóan kérdez, én kitartóan mosolygok és ismételgetem, én megyek Floridába, vár a nagynéném, Ő ezt nem igazán szeretné.
Semmi kérdésére nem tudok válaszolni, egyrészt mert nem értem, másrészt én sem tudom mi lesz holnap.
- Milyen nyelven beszél még?
- Németül- bár ez erős tülzás.
Elrobog, ha rajta mulna már a visszafelé menő járaton lennék, nade jön egy igazi szőke német-amerikai.
Kérdez és kérdez, de a felét sem értem.
Itt már kicsit félek, ezek lehet visszaküldenek?
Kérdéstől függetlenül mondom neki, hát én jöttem a nénikémhez, hát hogy van ez?
Régen nem engedtek ki, most meg nem engednek be?
Hát nincs elég pénzünk, ezért idén én jöttem, majd jövőre a fiam a feleségemmel.
Felcsillan a szeme.
- Van fiad?
- Hogyne lenne, 14 éves.
És abban a pillanatban beüti a pecsétet, hat hónapig jogosult vagyok az USA-ban tartózkodni.
Ekkor még sem Ő, sem én nem tudjuk, ez a fél év ennél sokkal több lesz, sokkal.
 
Rohanva érem el a miami gépet, már csak nekem nyitjak ki az ajtót.
Viharban repülünk, villámlik, a steward megkérdezi mit iszok?
- Sört, mindegy milyet , amerikait.
Igy hozzájutok életem első Budweiserehez.
Aztán a másodikhoz.
Még később leszállunk Miamiban, ahol várnak az ismerősök.
Gondoltam.
 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hagyma.blog.hu/api/trackback/id/tr482731887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2011.03.14. 09:30:57

Bíztató indítás, ebből még valami jó is kisülhet akár, úgyhogy hajrá!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.14. 11:33:23

kosz-kosz
lesz jobb is
remelem

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.03.14. 16:56:55

jól indul. részemből, megelőlegezve a bizalmat bekerült az rss olvasómba:)

youlopukku 2011.03.14. 18:03:36

@hagyma: na jó,de melyik sport?...

Öreg Sam 2011.03.15. 05:57:55

@hagyma:
Érdekel a sorsod,mire megy egy magyar a harmadik évezredben,ha "kitántorog" !
Dolgozz szorgalmasan a következő sztorin!!! :)
Ja! Ha kérhetnék valami különlegeset:ne a foci legyen az időszámitás origója,mert ahhoz sik hülye vagyok! :)

deputy sheriff 2011.03.15. 18:08:33

Tetszik a blog, igy tovabb hagyma.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.03.16. 09:18:47

Hú, ezek az előzmények? Izgi! Mary mikor lesz benne?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.16. 15:28:47

@Yooha: hat O meg odebb van
@AlulírottFentemlített: pentek reggel
/igyekeznek valami pofat csinalni az egesznek
/fejlecen kep, oldaldobozok, de lama vagyok/
de lehet nem fontos
30-40 resz van tervbe veve

csigafrédi 2011.03.17. 19:34:18

Várom a következő epizódot!

Grafit Macseek 2011.03.17. 20:44:32

Találkoztam élőben Esterházyvaaaal!

Topy 2011.03.17. 20:51:17

csak így tovább, ne hagyj cserben, beraktalak rss readerbe! :)

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2011.03.17. 20:54:13

Jo a poszt es teljesen aterzem (bar en beszeltem angolul, amikor kijottem).

poczok2 2011.03.17. 22:14:54

Szójjál ha hazamászol Egerbe, akkor én is hazamászok, osztán majd elmegyünk a Szantofferba.

Öreg Sam 2011.03.18. 09:58:55

No most,az elején tisztázzuk!
Egerből,a Dobó térről dobbantottál,vagy Pestről,a Mechwart térről????
Rohadtul nem mindegy :))

Pepin bácsi 2011.03.19. 09:45:14

nagy mellű váci csajok is lesznek vagy csak ámerikai redneckkek ? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.20. 21:40:11

@Pepin bácsi:
hogyne lennenek, eppen szamolgattam, olyan 228-al .mar cicivel/ voltam ozelebbi kapcsolatban es akkor meg mennyivel platoi alapon:)

KÁJZERSZÓZE 2011.03.21. 14:49:51

Jeeeee!

Grat a kezdéshez hagyma, csak így tovább!!!!

Pepin báttyám után én is az egybetűs állatokra vagyok kiváncsi :D :D :D :D
persze hazudnék, ha azt mondanám a többi nem érdekel. ki tudja, hol fogok kikötni még??

Mokele-Mbembe 2011.03.24. 11:27:17

Ahoy, Hagyma! Jó lesz ez. Főleg, hogy még ékezeteket is használsz :-)

Fearzone 2011.05.27. 16:17:12

@poczok2: 1 éve nem voltam otthon, megvan még a Szantoffer? ...mindenhol földibe botlik az ember :)

Szaby96 2011.08.19. 13:29:24

Szia! Nagyon örülök hogy rátaláltam a blogodra, nagyon jókat szoktam itt olvasgatni. Milyen chicago, ha ott vagy még?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.21. 23:02:57

@Szaby96: ott csak beleptem, miami-tampa-asheville-louisville -asheville az eletut:)

PO · http://pasztortuz.blogspot.com 2011.08.26. 20:28:59

@hagyma: egyszer toljál már egy térképet, ahol rajta lesz a kondenzcsíkod :-) Ha kell, segítek.
süti beállítások módosítása