Karcsi kitesz, majd kiszól, mielőtt elhajt.

- Holnap reggel 7-kor itt.

- OK fönök!

 

Óvatosan kopogok, nincs válasz.

Leselkedem , tétovázok, amikor nyilik az iroda ajtaja, jön a  tulaj, hozza  a kulcsot.

- Már tegnap este elment.

Meg van az első lakásom amerikában!

És közel sem az utolsó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elég áporodott szag fogad, ahogy belépek az ajtón. És az ajtón túl   a lakásom vár.

Nem sokat problémáznak ilyen előszobákkal, meg ilyesmi, mondjuk ez csak akkor újdonság, belépek és ez a hálószobám.

Van egy  villanyrezsó, tv, asztal, ágy. Igazi Kispál filing.

Zuhanyzófülke, légkondi, hűtő.

 

Kipakolom amim van, bekapcsolom a tv-t, szót sem értek, de nem  is érdekel.

Résnyire nyitom az ablakot - nem is tudnám kitárni - és rágyújtok egy cigire.

Nem telik bele két perc és jön a  " háziúr ".

- Az utcát nem hűtjük!

Intelme gyorsan, nyersen ér, átfut az agyamon, hogy reklamálok, tök mindegy hogy nyitva van vagy nincs, ha akarom járatom akkor is ha itthon sem vagyok.

De nem, valahol érzem, igaza van, az utcát nem hűtjük.

Kikapcsolom, elszivom, becsukom, bekapcsolom.

 

A sarkon van egy bolt, veszek egy konzervbabot, egy fej hagymát meg egy üveg vinegart.

Miután az utóbbit meghúzom, konstatálom, hogy ez nem bor, hanem ecet.

Pedig esküdni mertem vona, hogy a vine az bor.

Gondoltam én, hogy nem biztos, de reménykedtem.

A hagymás bab viszont remek, baromságokat nézek a tv-ben, beállitom az ébresztőt reggel hatra.

 

A rádió ébreszt is, szedem magam össze, jó lenne egy kávé,  kimegyek a vinegáros bolthoz.

Éppen csak elolvasom, hogy 7-kor nyit, mikor rendőrkocsi áll meg mellettem és a rendőr érzékelhetően arról érdeklődik, mit csinálok én itt ilyenkor?

Átlátom a helyzetet, úgy gondolja éppen betörni készülök, ezután még sokszor meglepnek a rendőrök érdekes ötletekkel, de azután valahogy megértjük egymást, elenged.

  

A tetőn a helyzet változatlan, dolgozunk  keményen, nem is lenne baj ha tennénk ezt minden nap, de hetente legalább két nap esik az eső. Nem esik, szakad, igy bár nem rossz a 80 dollár naponta, de nem is jó, ha csak 3 napot melózol.

Elég a megélhetéshez, de nem több és otthon van a fiam, meg némi tartozásom.

Szóval küldeni kell haza a pénzt, élni kell, no meg Karcsinak is lógok.

Amúgy  ők nagyon rendesek, minden nap , ha este végzünk, az udvarukban ülünk pár órát, vesznek pár sört, beszélgetünk, néha eszünk is, azután irány haza.

Egyik este, a munka után szól egy srác,  Pisti, korosztályom.

- Gyere, tudok itt egy kocsmát elbiliárdozunk, iszunk valamit.

 

Nekem ilyesmit nem kell kétszer mondani, ráadásul még életemben nem voltam amerikai pub-ban.

Pisti az egyetlen hivatalos magyar, zöld kártyája van, évek óta itt él.

Vinni nem vitte semmire ez jól látszik, de a fél karomat odaadnám egy zöld kártyáért.

Na, nem emiatt megyek vele.

Egyet fizet, kettőt kap éjjel van a kocsmában, igy, olyan 10 dollárból maximálisan be lehet rúgni.

Pistit folyamatosan leverem a poolban, de csak azért mert én vagyok a józanabb. Azért nálam is kezd hatni a whiskey.

 

 

Miranda csapódik mellénk, amitől nem vagyok boldogtalan, bár a  beszélgetés akadozik, mivel mindenki közelit a részegséghez, és én nem beszélek angolul.

 

Magyar ember nem viccel, rendelek még, mit számit nekem 10 dollár, a hölgy meg egyre szebb, és jelzem józanul sem  volt csúnya.

Mirandának kifejezetten száp az arca és remek mellei vannak.

Iszunk, játszunk, táncolunk, ökörködünk.

Amerika sem más mint európa- állapitom meg bölcsen.

 

Mirandának olyan fél óra múlva megkérem a kezét.

A válaszra nem emlékszem tisztán, remélem nem vettem el valahol az éjjel.

Ez elég könnyen megy errefelé.

 

Reggel 7-kor nagy dudálás a ház előtt.

Kidugom a fejem, Karcsi  a kormánynál, Pisti a platón.

- Come on man, come on!!!!

- Jövök, jövök, egy pillanat.

Rángatom fel a farmerom meg a polom.

Az ágyamban egy nő, kifejezetten hasonlit Mirandára.

Rohanok ki és ugrok fel a kocsira.

- Várjatok, bent hagytam a cuccom!

Vissza be.

Betakarom és megpuszilom.

Soha többé nem láttam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hagyma.blog.hu/api/trackback/id/tr172846295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.04.22. 03:52:42

Csak úgy otthagytál egy idegent a lakásodban?Nem vitte el semmidet?Vagy csak én vagyok túl parás...?Jól nyomod a blogot, hajrá.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.22. 04:20:13

@geegee:
hat, a boxer alsoimat nem szamoltam meg utana:)
oda csak vinni lehetett

Pepin bácsi 2011.04.22. 07:51:15

vagy 20 éve velem is megesett már ilyen, pedig sose voltam Ámerikában ;-)

KÁJZERSZÓZE 2011.04.22. 11:26:20

keep on!

ez sztori is jó volt, gratu.

AlulírottFentemlített 2011.04.22. 13:42:09

Annyi izgalom után jót tett egy kis feszültségoldás :-)

fokukac 2011.04.22. 13:45:04

Ez jó volt :)

Ui. "Kedvencem a hagymás bab :)"

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2011.04.23. 00:05:47

Hagyma: olvastam a kommentjeid a homáron régóta, mindig egy pici amerikát belengettél, az nagyon tetszett:)
Most teljes vállszélességben adod az ívet és nagyon jól. Várom a következőt!
Üdv!

Druzsba 2011.04.23. 09:22:51

na de milyen volt a szex? :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.24. 22:37:08

@Druzsba: a szex egy ferfi szamara, ha minden jol megy, jol fejezodik be,mert vagy sikerul, vagy elalszik ilyen helyzetben, tehat biztos jo volt, de a reszletekre nem emlekszem

FPéter 2011.04.24. 22:41:29

a kép csak illusztráció? :( a valóságban megjelent példány színe és méretei eltérhettek a képen látottaktól? :(((

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.24. 23:38:31

@FPéter: a kep illusztracio, de a vicc az, hogy nagyon hasonlit az eredeti Mirandara, aki azert par evvel idosebb volt, es a likorokon kivul tenyleg busch lightot vedeltunk:)

FPéter 2011.04.24. 23:53:00

látod a történelem ismétli önmagát

eccerüvagyok 2011.04.25. 00:34:16

...kész. Elolvastam.
Öregem, ez jó! Várom a folytatást és egyre jobban irigykedek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.25. 01:04:51

@eccerüvagyok: belevagtam kozel 40 evesen
nekem bejott, de irigylesre melto nem vagyok elunk, dolgozunk
az ut mindenki elott nyitva a valtoztatasra, ha tud es akar
folytatas penteken:)
@FPéter: a fotokat a fiam illesztgeti es jot rohogtem, emrt enyleg hasonlo volt a no es ezt a red neck sort itta:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.25. 01:06:09

raadasyul azota is ezt isszuk Maryvel, mert O is red neck:)
red neckekkel vagyok korulveve

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.25. 01:13:39

es az amerikai nok imadjak a magyar pasikat
es az amerikai pasik a magyar noket
akiket en ismerek 90 %-ban itt maradtak, tobbek kozott emiatt
mondjuk en Mary nelkul is maradtam volna, nade igy azert egesz mas.....
a nagy talalkozasrol meg lesz szo:)

eccerüvagyok 2011.04.25. 10:00:51

@hagyma:
Dehogyis nem! Van a sztoridban valami kis... romantikus feeling, legalább is kívülről.
Viszont az előzmények, az indíttatás, az elhatározás körülményei és történései is érdekesek, tanulságosak lehetnek.

medvedr 2011.04.25. 13:21:44

Jó a sztori! Egy kérdés, mi a red neck mondjuk a ti értelmezésetekben. Amit az ismerőseim meséltek, az alapján egy iszonyatosan pejoratív szónak tűnt, a tényleg legalja emberekre alkalmazták. Nem olyan jelentéstartalommal mint mondjuk a proli a magyarban. Szóval hogyan értsük a red neck sört.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.25. 13:53:24

@medvedr: hat nehez kerdes
mert eleg bo a fogalom, igen beletartozik a nagyon kepzetlen, magat elhanyagolo figura is
Mary is jobban szereti a country womant, ha mar kategorzalnank
de mondjuk olyan igazi feher amerikait jelent leginkabb, aki a ket kezi munkajabol el, amerikai kocsit vesz, vagy amerikai motort es amerikai sort iszik es farmert hord es stb.
szoval kicsit felfogas es eletforma
sokszor mar csak nosztalgia
es hat ez a sor az a busch, meg a natural az az olcsobb amerikai sorok koze tartozik
/van olcsobb is/ igy altalaban ez a reteg fogyasztja
az oltonyosok tuti nem
persze szorosan koveti a kicsit dragabb budweiser es miller

medvedr 2011.04.25. 17:12:32

Köszi! (Amerikai sörök közül csak a Millert ismerem, nekem bejön, sajna itt elég drága)

2011.04.25. 18:55:28

@hagyma: Honnan tudják, hogy a magyar pasikat miért kell imádni? Egyáltalán tudják hogy hol van, vagy elég csak hogy Európa, és európai?

Nekem foglamam nincs, monjuk, hogy milyen egy pl.. ohioi pasi, vagy egy kansasi, - azt sem tudnám hol van - nem még hogy a pasik milyenek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.25. 23:10:58

@Frengi: hat elore nem tudjak, de ha talalkoznak egyel, a legtobbunk sarmos, szellemes, nagyvonalu, humoros
tehat mint en
sokan tu, sokan tudjak hol van magyarorszag, ha tudjak ravagjak budepest, sokkal tobbet nem tudnak
neha beugrik egy FORMA 1
valtozo
sokan csak akkor tudjak ha elmondom, hol is vagyunk
nemeteket oroszokat azert tudja mindenkio
a magyar lelekszamhoz viszonyitva meglepoen sok magayr felmenokkel rendelkezokkel talalkozom
van akin latom, hogy mosolyog es boldog , hogy magyar vagyok de segedfogalma sincs rola hol van

csigafrédi 2011.04.26. 12:48:42

Gyorsan becsajoztál, jólvan :DD
Én nem vagyok oda az amcsi sörökért, szerintem elég gyenge ízük van, kicsit, mintha vizesek lennének, de hát ez ízlés kérdés. Ha megnézhetnék egy NHL meccset élőben, nem problémáznék rajta :))

Mokele-Mbembe 2011.04.28. 18:02:38

@csigafrédi: viszont megvan az az előnyük, hogy rengeteget lehet inni belőlük következmény nélkül

Amúgy nekem sem ízlettek különösebben anno

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.28. 20:59:00

@csigafrédi: @Mokele-Mbembe:
en is nehezen szoktam meg, ma meg mar elvetve iszok jo kis europait, pont ahogy Mokele mondja rengeteget lehet belole meginni, foleg a lightos valtozatbol, az en folyadekigenyem meg igen magas
egy 12-es pack bush light 2, maximum 3 heineken

Némber Ván 2011.05.01. 18:01:00

Nem feledkeztem ám el az ígéretemről, csak olyan szinten voltam behavazva, hogy az elmúlt hónapban nem nagyon jártam netközelben. Időpontot nem mondok (mañana), de egyszer csak elkészítem.

Dr. Kix 2011.05.01. 20:39:41

Fiad aláírásában láttam a blog linkjét. El is olvastam gyorsan. F@sza. Remélem, nem hagyod abba sose. :) Respekt!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.01. 20:50:14

@Némber Ván:
manyana megollek:)
@Kix: kosz
eszmeletlen 7vegem volt es a tapasztalatok alapjan/ altalaban vasarnap vagyok offos, attettem hetfore es valami + ha van idom/
de azert egyszer abbahagyom,, amikor a vegere erek
voltak unalmas evek is itt:)

Dr. Kix 2011.05.02. 10:28:19

@hagyma: Na jó, ha a végére érsz, abbahagyhatod! :) Addig is bekerültél RSS-be. Meg megyek sasolni az új poszt.
süti beállítások módosítása