Szóval,  jönnek a lakók.

Először az őslakók. A konténertől jobbra van egy út, azon túl egy vizgyűjtő, azután elég vegyes a terület, ami később egy csatornába torkollik.

Balra a házak, a tulajdonképpeni lakópark, szépek és újak, de láthatóan a park még fejlesztés alatt, bár ez a szárny már tökéletesen kész és belakott.

 

 

Egyre sötétebb van, az eső esik, ülök a konténer küszöbén, valahogy - bár fáradt vagyok- nem akaródzik magamra csukni a vasajtót. Nem mondom, hogy félek, de furcsa minden, végülis amerikában vagyok, azt sem tudnám megmondani, hol.

 

Az első egy oposszum, látom a halvány fénynél, ahogy jön át az úton, egyenesen felém tart, láthatóan még észre sem vett. Én annál inkább, a gekko még rendben, de ez nagyobb, ráaadásul attól félek mosómedve. Azért félek, mert arról mindenki azt tartja igen kemény, nekem meg mindenhez kedvem van, csak nem egy mosómedvetámadás elháritásához. Ráadásul nem tudhatom, nem csak előörs és az úton túl egész mosómedvecsapatok állomásoznak.

De az előörs mindössze egy oposszumból áll, aki már egész közel jár hozzám, amikor észrevesz, kettőnk közül Ő fél kevésbé, de tartja a tisztes távolságot, majd olyan 2 méterre a lábamtól beoson a konténer alá.

 

- Na az már eldőlt, zárt konténerben alszol - dünnyögöm, amikor egy  kacsaházaspár jelenik meg és bevackolják magukat a szomszédos bokor alá. Láthatóan elég nagy szerelmben vannak, ha az oposszum szereti a tojást,  hamarosan lesz reggelije.

 

-Na, most már aludni kellene - kacsák és oposszumok nem esznek embert.

Ekkor egy jóval nagyobb árny jelenik meg az út szélén, lassú és körülményes, de határozottan halad előre, azután követi egy kisebb és három egész kicsi.

Igen, a teknős család hazavonul, de tessék igen méretes teknőst elképzelni, már a felnőtt szinten, a kicsik tenyérnyiek.

 

- Na jó, bezárkozom, az aligátort már nem várom meg, az eső is erősödik-  lesz ami lesz, ma itt alszom, én döntöttem igy.

 

Ekkor balról léptek és egy elemlámpa fénye.

- Jó estét- szólit meg egy vigyorgó  férfi.

- Jó estét - mondom, ennél többet nem is igen tudnék.

De megértem azután, aziránt érdeklődik, mit csinálok én itt, lassan éjjnek évadján.

Tökéletesen elmutogatom, hogy én itt dolgozom, de nem jutunk előre, mert mondja:

- Tudom, láttalak egész nap, de ez már nem munkaidő.

Mosolyog, mint minden amerikai, de átfut az agyamon, lehet nem boldog attól, hogy egy idegen alszik a lakóparkban.

Hazudni kell, mert képtelen lennék elmagyarázni, mit keresek itt, ráadásul, ha képes lennék rá, akkor sem biztos, hogy szeretné, hogy itt aludjak.

- Elfelejtett a főnököm, de jön értem, már biztos úton van.

Az amerikaiknál nagy baj ha hazudsz, ezért a keleteurópaiak füllentéseihez képest amatőrök, valamint elég sok mindent elhisznek. Mint később megállapitottam, ami számukra hihető, azt elhiszik, ami nem, azt akkor sem ha igaz.

 

Na de ezzel  a mondatommal elinditom a lavinát.

A férfi megfordul és eltünik, hogy 10 perc múlva visszatérjen egy esernyővel és egy baseball sapkával a kezében. A sapka ráadásul fontos is lehet neki, mert valami egyetemről beszél, én meg hablatyolok, hogy hát itt a konténer, ide nem esik be az eső.

Pár perc és jön egy nagyon csinos nő két szendviccsel a kezében - már a szomszédok is riadóztatva lettek.

Mondanék mindent, de magyarul nem ért, én annyit megértek, hogy mennyek be hozzá telefonáljak, segit.

- Nem tudom a számot- próbálkozom.

- Majd Ő felhivja a tudakozot és megkérdezi.

Mese nincs követnem kell, ebből nem lesz alvás itt. Sikeresen kideriti a számot, én tárcsázok, hála égnek üzenetrögzitő.

- Hagytam üzenetet, jönni fognak, addig megyek a lakhelyemre - most nem hazudtam,  tényleg hagytam üzenetet, mi a helyzet.

- Két kislány is sürgölődik a házban, valamit nagyon akarnak, mutogatnak az emeleti ablakra, de egyszerűen nem tudom mit.

Jár az agyam, kiesett valami a tetőre, vagy baj van az ablakkal, egyszerűen nem értem, amúgy is esik meg sötét van.

Nagyon rossz érzés nem érteni és nem értetni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszahúzok a konténerbe, megint  leülök a küszöbre, most már várom a kocsit ami jön értem.

De előbb jön a két kislány és hoznak 2 doboz süteményet, gondolom hálából , hogy nem segitettem, azután jön a harmadik szomszéd, hoz pár colát.

Furcsán érzem magam, de tényleg segiteni akartak, utána még voltam kint pár hétvégén, mindig várt üditő, viz, mosoly.

Aztán elcsendesedik a környék, az állatok is befészkeltek, gondolom a lakók is aludni térnek, nem tüntem rablógyilkosnak.

Az elmúlt események kavarognak a fejemben, elég nehéz hová tenni ezt az egészet, ami történt, ráadásul itt csövezek floridában.

Az állatvilággal is meg kell majd barátkoznom, na meg az angol nyelvvel.

Az utóbbi tartott tovább.

Hajnalodik, mire jönnek értem, minden csupa viz, de egy lépéssel megint előrébb vagyok.

A baseball sapka a fejemen, esernyő a kezemben, a sütimaradékot bedobom az oposszumnak, mielőtt beülök Karcsi mellé.

- Hová?

- Hát ahová befizettél, pár óra és a dilis lelép, holnaptól megyek vissza a Hiltonra.

Úgy is lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hagyma.blog.hu/api/trackback/id/tr992827401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deputy sheriff 2011.04.15. 06:57:42

Az oposszum es a mosomedve nem ugyanaz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.15. 07:08:16

hat szerintem nem de eleg elterjedt csalad, amit beraktal kepet az szerintem vami alaszkai oposszum nem floridai, hat eleg olyan gyurus teste es farka volt, itt carolinaban is utik el a kocsik oket ejjelente, ha nem oposszum volt akkor most kerek elnezest mindenkitol, mindenestre egy olyan felnyulni hosszukas orru hosszu farku ragcsalo

PO · http://pasztortuz.blogspot.com 2011.04.15. 08:12:52

Erről az oposszumról, de főleg arról a nagyon csinos nőről többet is írhattál volna :-))

vizsla_barat 2011.04.15. 13:43:50

@deputy sheriff: nem. az oposszum egy ritka lassu nagy patkany, a mosomaci meg egy sunyi dog.

Kivétel 2011.04.15. 18:18:07

Az oposszum nagyon helyes:))

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2011.04.15. 20:02:46

Hurráhurrá, Hagymablog!
Most találtam ide, várom nagyon a folytatást. =)

Mrs.E 2011.04.15. 20:16:14

De jó blog, gratula hagymának !

medvedr 2011.04.15. 21:11:27

Azért rendes emberek voltak azok a szomszédok. Nálunk biztosan meg elkergetni szerettek volna, vagy ilyesmi. A mosómedve tényle támad, nekem ez tök új volt, nem kételkedem, csak meglepődtem.

Mylady 2011.04.15. 22:08:03

Igazán írhatnál hosszabb sztorikat is. Mire belelendülök az olvasásba, már vége is van és várhatok egy hetet a folytatásra.
Nyűgös vagyok, na.

kawics 2011.04.16. 00:36:18

Szerintem is lehetne bovebben irni :)

kawics 2011.04.16. 00:51:00

@hagyma: szerintem a Te majdnemlakotarsad az az Armadillo, magyarul Tatu lehetett a leirasod alapjan.
Reggel boven latni oket az uton elutve :(

en.wikipedia.org/wiki/Armadillo

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.16. 01:08:41

@kawics: sotet volt, reg volt a mai napig nem vagyok biztos benne mi volt, de agyaltalan nem kizart
igen, ejszaka nagyon jarkalnak keresztbe az utakon

miszisz 2011.04.16. 05:33:59

Kedves amerikai fogadtatás!

PO · http://pasztortuz.blogspot.com 2011.04.16. 12:05:57

@kawics: úgy tudtam, hogy a tatu és az armadillo nem ugyanaz. De mindkettő páncéljából hangszer készül, pl a charango.
www.youtube.com/watch?v=mYoZfx-F6fw

vizsla_barat 2011.04.17. 18:42:14

@Kivétel: lattal mar egyaltalan egyet is kozelrol?

csigafrédi 2011.04.17. 20:44:28

Az oposszum az, amelyik mímeli, hogy halott, mikor be van tojva, ugye?
Nem csodálom, hogy ilyen tisztán megmaradt ez az este, volt történés :))

b[ALien] (törölt) 2011.04.17. 22:28:36

Az volt már, hogy ilyen görgős izével kellett volna arrébb vinni a nemtudjuk milyen állatot?:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.17. 22:31:42

@csigafrédi: @b[ALien]:
hulyek
en tenyleg feltem, faszom, elotte csak szocske volt meg tucsok, ami jarkalt az eletteremben:)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.04.18. 07:49:33

A blog továbbra si nagyon jó, várom a folytatást. Az ki fog derülni, hogy az első lakótársaid miért voltak olyan ellenségesek?
Amúgy csodálom, hogy ilyen részletességgek emlékszel tizenévvel ezelőtti eseményekre, hogy szinte percekre lebontva tudod, hogy mi történt: hogy sütit kaptál és kólát, 2 db szendvicset, meg ilyenek.

Kivétel 2011.04.18. 13:16:49

@vizsla_barat: azt hiszem, nem... az ott a képen nem az?:)) mert ott tetszik... amúgy nem tudom milyen, de a kép jó:))

vizsla_barat 2011.04.18. 14:25:27

@Kivétel: de az. A tipikus internet cuteness filterrel:)
En kettot fogtam mar csapdaval. Ritka randa egy allat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.18. 14:42:47

@Yooha: biztos sok mindent elfelejtettem, de azt nem hogy allok egy kontenerben esik az eso ,szot sem tudok angolul es mindenfele idegenek sapkat, esernyot kajat es uditot hoznak, mintha legalabbis valami hatalmas katasztrofa ert volna
mint ahogy arra is emlekszem, mikor joval kesobb masok mashol mennyire ellensegesek voltak

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.19. 09:23:46

érdekes, hogy mennyire nem hangsúlyosak az érzéseid, mintha valaki másról mesélnél...

TH 2011.04.20. 09:17:00

@Babette_: na már csak az hiányozna, hogy hosszas leírásokat kapjunk az érzelmi állapotáról. :-D
Szerintem egy ilyen kvázi objektívabb leírás sokkal jobb, és rád van bízva, hogy beleéld magad a helyébe, és átérezd a szituációt. Sokkal izgibbnek érzem így. :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.25. 13:54:03

@TH:
pedig meg megeshet:)
csak ugy kiegeszitesnek

Némber Ván 2011.05.01. 17:43:52

No, csak nem, a kis kancsal Heidi von Leipzig is menni Amerika? :-)
süti beállítások módosítása